
empty label
מתי צריך
שאלה
שלום הרב.
הערב לפני שקיעה עשיתי הפסק, מחר בבוקר, מתי אני עושה בדיקה? לקום מוקדם בשביל להספיק בדיקה מוקדמת? או מתי שאני קמה לעשות?
תודה רבה.
תשובה
שלום וברכה.
שאלה טובה.
לצורך בדיקת הבוקר אינה צריכה לקום ולבדוק בשעת הזריחה, אלא בודקת כשמתעוררת משנתה. אף על פי כן, ראוי להקדים ולבדוק מיד כשקמה, כדי שלא תשכח לבדוק.




