Spacer

empty label

רבני המכון

ברכת הטבילה בחודש שביעי

רבני המכון

האם מברכים

שאלה

שלום הרב.

 

שמעתי על מנהג שנשים בהריון טובלת בחודש תשיעי, רציתי לדעת האם מברכים על טבילה זו (לא ראיתי וסת, אלא רוצה לטבול רק מחמת המנהג שראיתי)

 

 

תודה רבה.

 

תשובה

שלום וברכה.

 

 

בעז"ה מזל טוב, שתזכו לסיים בידים מלאות, הרבה שמחה.

 

יש הנוהגות לטבול לטהרה לקראת הלידה, אף שלא ראו כל דימום. בטבילה זו אין צורך בבדיקות, בספירת נקיים ובשאר ההכנות, והטבילה תהיה ללא ברכה.

 

בברכת הטהרה ברכה והצלחה. 

מומלצים